snow

Bloggrekord & kladdkakssmet

Jag vet inte vad som hände med er igår. Alltså det var helt galet!. Inte en enda kommentar. Men ni var fyra gånger så många än vad ni vanligtvis är! Hela 98 personer besökte min bloggis igår. 98. Det är fettmånga. Håll med mig? Grattis bloggis! Idag är ni nere på den normala banan igen. Men vad hände igår alltså? Det är ett olöst mysterium som gjorde mig lite, men bara lite, i extas igår, om jag ska vara helt uppriktig.


Innan man blandar smeten

Just nu plågas jag långsamt. Jag bakar en kladdkaka. Det doftar UNDERBART i köket. Den ser supersmarrig ut. Men, ett stor MEN, jag "får inte" äta den. Du vet, jag kör ju min träningsperiod, 6-pack på 6 veckor. Det har du väl inte glömt? Jag ska alltså bara baka. Inte äta. Inte ens smak. Plågsamt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0