snow

Eftermiddag på Väla



Tjolla hopp! Dagarna susar fram och jag fortsätter ranglar på min tyska. Alltså den är kass. Jag har konstaterat det idag. Det blir så konkret nu att det var Lina som fixade mina tyska-betyg på grundskolan! Tack gumman ;). Jag hade failat totalt på proven. Som tur var hade vi inga prov! Hihi.

Jag har sprungit runt på Väla med Lina, Josefine och två tyskor hela eftermiddagen. Testat massa skor, provat mössor, kollat på kläder och ätit på Mc Donalds. Gott! Nu ska jag försöka coola ner lite, sova några timmar och vakna upp till en ny, underbar dag!


Kommentarer
Postat av: Lina

det e lugnt älskling :) hahaha cp när dom sa du är en jävla fitta när vi gick bakom den tjejen:) tyskar kan va pinsamma :)

2010-09-18 @ 14:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0