snow

En hatad förkylning



Jag har inlett den här helgen med en förkylning. Jag kände på mig igår att det inte stod helt rätt till. Men man gör ju allt för att ignoerar det men tyvärr kände min kropp rätt. Så nu sitter jag här och känner mig allt annat än rolig! Jag som skulle ha en toppenlördag med massa skoj. Men nu får jag istället snällt strunta i alltihop. Men jag ska inte deppa ihop helt! Det finns såå mycket värre hemskheter än en liten förkylning och jag ska inte bete mig som en man nu och tycka jättesynd om mig själv för att halsen gör lite ont och näsan rinner. Hehe. Jag ska istället försöka se det positivt och göra detta till en mysig lördag! Ha en superlördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0