snow

Fredag!!



Godmorgon FREDAG!
Man kan ju inte annat än vara glad på denna härliga veckodag. Eller vad säger du? Idag är det full rulle. Först är det skola fram till två. Där har jag två långa lektioner och redovisningar på båda. Håll en liten tumme för mig tack! Efter skolan ska jag åka in till Musikskolan och spela lite tvärflöjt. Sen, om Elina har tid, ska hon slinga min fula utväxt. Många färgar sitt hår mörkt nu till hösten men jag tycker att blont är riktigt fräscht så jag kör på det! Vi ses och hörs.. kan inte lova idag men kanske kanske! Ha en underbar fredag!

Kommentarer
Postat av: Malin

Då blire att göra de på ritkigt nu! Haha.. Ska jag komma ihåg när vi träffas. Trodde du verkligen hade gjort någo förra gången. Var händer förresten lördagskvällen? hitta på något? :)

2010-09-10 @ 15:14:07
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0