snow

Godnatt världen





Hej bloggis!
Oj, oj, oj, det var länge sen jag var så här trött! Jag har först varit i skolan. Skolmåndagen är verkligen tråkig. Men trots det tycker jag att den här dagen har gått rätt snabbt och varit en glad sådan! Efter skolan fikade jag med några vänner. Eleverna som läser tyska på skolan var i Tyskland i våras. De bodde hos vars en tysk. Nu har tyskarna kommit till Sverige och idag fick jag träffa Linas tysk! Haha, jag fick fram några rangliga meningar på min stabila tyska. Kul med tyska! Jag vill också vara tysk. (Tyska tyska tyska, mycket tyska) Nu har jag precis landat i soffan, efter ett träningspass med Maja, äter vattenmelon och kollar Ullared. Skönt med sovmorgon imorgon! Godnatt bloggis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0