snow

Hallihallå



Hur känns det med onsdag? Jag gillar det! Det är en härlig känsla att bara vara glad. Egentligen för ingenting. Eller för allting. Beror på hur man ser på det. Jag kom precis hem från skolan. Slutade vid halv två. Nu hade jag tänkt fixa lite käk. Sen ska jag träna Cirkelfys med Biffen. Ockås måste jag plugga.. Det är kanske inte alltid så himla roligt men man får försöka tänka att man faktiskt lär sig något av det. Och idag ska jag lära mig musklerna på latin. Förra terminen satt de som en smäck men över sommaren har det funnits annat som har tagit över den delen av hjärnan. Nu får jag försöker klämma in dem i huvudet igen. Ha en superbra onsdagseftermiddag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0