snow

Höstdag

2010 års första höstdag vill jag döpa måndagen den 27 september till. Jag fryser. Jag har köpt nya skor. Skitballa. Men fett kalla. Jag har frösit precis hela dagen. Jag har ont i halsen också. Det är verkligen inte ok. Så idag blir det ingen träning. Jag ska vila mig ifrån förkylningen som spökar. Helig måndag har jag haft, i vanlig ordning, med Lina och Malin. Vi åt gott på Accapulco. Nu väntar en ledig kväll med inga läxor utan bara chill. Det är så skönt att ha en pluggfri kväll!



Jag har fått min H&M-beställning som jag trodde skulle dyka upp om ett par veckor! Vilken överraskning att den kom idag! Sånt blir jag glad av! En supermysig halsduk låg i paketet och två par jeans. Allt för 300 kr! Jeansen kostade endast 99 kr/st. Ack så tight de sitter. Men snygga är de iallafall. Alltid något. Fast det är kallt med höst så känns det ändå supermysigt! Den här hösten, ska bli den bästa genom tiderna har jag promt bestämt mig för!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0