snow

Jaaa, det är torsdag!



Godmorgon! Det är redan torsdag! It makes me happy :). Torsdagar känns så lätta eftersom helgen är så nära! Min skoldag är riktigt kort idag. Endast en lektion som börjar 12. Men istället för att sova till 11 så gick jag upp för en timme sen, slappade framför tven en stund och åt frukost. Nu hade jag tänkt städa mitt rum lite snabbt och sen plugga. Framförhållning ska bli mitt andranamn hade jag tänkt.

Innan jag går vill jag visa dig den här filmen. Den får en att tänka till!  



Hoppas du gör den här dagen till en riktigt bra dag! För det ska jag göra!

Kommentarer
Postat av: Maja

Åhh jag älskar den filmen! :')

2010-09-09 @ 23:16:52
URL: http://livetenligtbackis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0