snow

Köttbullsmackor & Kreta



Godmorgon! Mår du bra? Jag sitter här och äter frukost. Köttbullsmackor och passionfruktsjucie! Ska börja dagen med idrott, sen engelska och sist matte. Ska försöka vakna till ordentligt innan jag ger mig av. Det blir sol idag Sverige! SOL! Men det är höst nu. Det gick så här *knäpper med fingrarna* snabbt, så var det bara höst! Från en dag till en annan lixom. Det känns lite lustigt måste jag säga. Jag har inte vant mig vid tanken. Men jag ska få några till sommardagar. Jag har nämligen snappat upp en sista minuten resa till den grekiska ön Kreta. Jag var där en gång.. För typ åtta år sedan. Så får se om det ser ut så som jag minns det. Nej nu ska jag plocka undan frukosten. Ha en kalasbra dag så hörs vi bloggis!

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Tack så mycket! :)

2010-09-21 @ 11:23:04
URL: http://baraebbis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du pratar om det som om det inte vore en big deal. DET ÄR EN SJUKTKLIGT BIG DEAL. NJUT riktigt mycket Annie när du är där!

2010-09-21 @ 20:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0