snow

Kroatien



Kroatien. Visst är där vackert? Jag vill dit nu. Jag vill bada i detta fina, djupblåa hav. Jag vill sitta på dessa soldränkta stenar. En god picknick och fint sällskap skulle vara plus i kanten. Någon som är på? Sanningen är den att jag kan bada i detta hav. Jag kan sitta på dessa stenar. Med en god picknick och fint sällskap. Det är bara att packa picknickkorgen och åka dit. Tänk, så hade drömmänniskan aggerat. Jag blir lite avundsjuk på drömmänniskor. (Drömmänniskor = som drömmer och sen bara gör utan att tänka på konsekvenser).

Detta hade mycket möjligt kunna vara en plats i Kroatien. Men sanningen är den att detta är Ängelholm. Bara en kvart med cyklen så kan jag sitta där på dessa stenar, bada i detta fina hav och äta en goda picknick med ett glatt sällskap. Men varför gör jag inte bara det då? Jo, men serru, jag är ingen drömmänniska, som bara gör. Men jag ska bli lite mer av den där spontana drömmänniskan. Vänta du bara..!

Kommentarer
Postat av: Lina

mig lurade du inte, jag såg nog allt att det va ängelholm det här ;)

2010-09-18 @ 14:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0