snow

Min fredag



Hade du en bra fredag?
Jag hade fullt ös efter skolan. Först åkte jag som sagt till polishuset och fixade pass. Min underskrift blev skitful. (Viktig information, I know). Efteråt blir man så irriterad och tänker "skit också, nu ska jag stå ut med denna fula underskrift i fem år". Eller är det bara jag som har sådana tankar? Sen åkte jag raka vägen till Elina (som håller på att utbilda sig till frisör). Det var tänkt att hon bara skulle slinga mitt hår men fick tid över till klippning så jag kapade nästan en hel decimeter "bara så där". Efter det åkte jag hem, hann fixa mig lite innan jag styrde kosan mot Josse. Där hade vi och några vänner en härlig kväll tillsammans med tacos och massa prat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0