snow

Sol sol jättesköna sol

Hejsan alla glada. Men mest: hej alla surpuppar! Det är oftast ni som behöver "hej:et" bäst! Det onsdag. Det är 4 grader. Det är kallt. Men det är bra! Ungefär så känner jag idag. (Värsta rimmet ju). Igår hade jag en kalasbra dag. Jag gick i skolan till halv tre. Sen träffade jag Marcus hela dagen och kvällen. Därav no blogging. Idag är det min halvårsdag. För den som undrade. Så nu är jag 17,5. Om det känns bra? Nja. Alltså jag har ju som du vet ålderskris. Och jag vill ju helst stanna i den här åldern föralltid. Men tyvärr kan man inte stoppa tiden. Det gäller därför att leva HÄR och NU! Är det bara jag som känner att detta hörs som värsta predikan? Men jag gillar det! Fast nu måste jag gå. Ha det så bra bloggis!

         

Vi hoppas på sol idag! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0