snow

Solig söndag

Godmorgon! Tack för era kommentarer! Det blir ju bara såå mycket roligare att skriva när ni ger ifrån er några ord! Det är lite sommarväder idag. Min granne cyklade precis utanför och visslade högt och glatt. Det såg så fridfullt ut! Haha. Jag sitter i uterummet och hostar och har mig. Det tar ju inte mer än ett par timmar innan man har tröttnat på att vara sjuk. Usch, vad tråkigt det är!


Kan du se mig?

Idag ska jag vila upp mig, plugga lite grann och äta tacos. Jag har varit så fasansfullt sugen på det hela helgen och av någon konstig anledning åt vi inte det i fredags (vi är ju Familjen Tacos-På-Fredagar). Nu ska jag hoppa ur pyjamasen. Glad söndag!

Kommentarer
Postat av: Malin

Krya pååååå dig gumman. Bli frisk!

2010-09-05 @ 12:22:19
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0