snow

Tacos & sällskapsspel



Bloggis, hoppas du har en fantastisk fredag! Jag har haft redovisning om ingefära! Det gick superbra! Den andra redosvisningen blev uppskjuten en vecka. Rätt skönt faktiskt! I helgen är jag fri från alla läxor! Ååh, det är en underbar känsla! Nu är det slutsnackat om skolan för den här veckan tycker jag! Känner att vi alla behöver en liten paus! Efter skolan åkte jag och spelade flöjt. Jag blev snabbt yr och trött i huvudet efter bara en liten stunds spelande. (Måste lära mig att dricka mer under dagen. Tänk 2 liter är rekommendationen. Om jag skulle druckit så mycket hade jag spenderat 99 % av mitt liv på toan..) Så kan det vara ibland. Sen åkte jag hem, lagade tacos med brorsan och nu ska jag åka till Josefine där vi och några vänner ska fira fredagskvällen med lite sällskapsspel. Det ska bli trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0