snow

Tv-måndag

Någon liten anonym-spillevink undrade vart jag köpt Vinterskorna. De kommer från tant-märket (ja, men faktiskt) Rieker.

Ikväll börjar ett program som jag längtat efter, nämligen Biggest Loser! Sånt gillar jag. Det är kul att se när den ruttna soffpotatis, som alltid har ont i huvudet, känner sig trött och ful, går till att bli en superglad, energisk och snygg människa! Jag tycker själv man får motivation till att träna och äta bra när man kollar på dessa pepprogram! Jag hade faktiskt själv kunnat tänka mig att bli en coach i någon form. Om du vill läsa mer om mina framtidsdrömmar kan du gå in på www.. nej nu skoja jag bara!



Jag såg på Ebbas blogg ett annat program som också har säsongspremiär ikväll. ULLARED. Shit vad det blev populärt förra året! När jag var på Gekås i juli så möttes jag av "tv-inspelning till realityserien Ullared pågår" i entrén. Jag tycker personligen att detta program är väldigt underhållande, men jag vill verkligen inte själv synas där i rutan. Så jag och mamma sprang mellan hyllorna och gömde oss för kameran! Nu är det alltså upp till bevis om vi lyckades fly från tv-teamet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0