snow

Ingefära





Hallå onsdag och september! Idag har skolan varit bra. Kan det vara annat när man inte har engelska? Hehe. Jag hade med min kamera och det blev en hel del bilder.. Si så där 200! Anledningen till varför jag tog med mig den var för att jag och Josse har arbetat på vårt örtarbete. Vi har gått runt och fotat en ingefära hela eftermiddagen. Visst hörs det normalt?

Nu har jag precis kommit hem från en sväng i mataffären. Jag köpte smarrig flädersaft som jag ska dricka med isbitar och sugrör när jag kommer hem från Friskis ikväll. Jag, min Biff (Maja alltså) och några vänner ska träna. Tyvärr är medelpasset borta, det som alltid funnits på onsdagar. Så vi ska köra pensionärsgympa idag. Men det går säkert bra det med! Man kan ju alltid göra det lite jobbigare för sig i vissa rörelser om man känner att det är för lätt! Glad onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0