snow

Världens nyaste Ikea



Godmorgon! Igår var jag på världens nyaste IKEA! Tjoho! Jag var så trött. Det blev rätt sent i fredags. Tacka vet jag för alla mjuka sängar som finns på IKEA.. Jag testade några stycken. Oj vad stort varuhuset har blivit! Stort och fräscht. Jag älskar de små lägenheterna som de har inrett lite här och var. Jag blir så sugen på att själv få fixa och dona med mitt alldeles egna lilla hem. Men det får vänta några år till.


Sånt här kök vill jag ha!

Lördagskvällen blev en lugn sådan. Jag och Marcus chillade framför tven. Det slutade med att jag somnade. Kul flickvän man är då. Haha. Måndag och matteprov imorgon. Orkar jag? Jo, men nu tar jag mig i kragen och bara gör utan att tänka. Det här kommer gå fint! När jag pluggat några timmar ska jag sätta mig vid datorn och skicka efter lite kort! Det är så smidigt nu när man inte behöver ta filmrullen till affären för att få framkallat sina bilder! Ha en fin söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0