snow

Fina Änglastad




Ängelholm är verkligen vackert. Eller är min kamera helt fantastisk. Eller är det jag som är en grym fotograf. Ja, det beror helt på hur man väljer att se på det! Men jag gillar alla bilder jag och Maja tog idag. Här har du några av dem. Fler dyker snart upp! Det blir alltid så svårt det här. Först tar jag 300 bilder sen laddar jag över dem till datorn och sen har jag beslutsångest gånger tusen. Nej, den här lilla detaljen fick jag inte med på den andra bilden som egentligen ser precis likadan ut. Fast bäst att spara båda så jag inte ångrar mig sen.. Och så här fortsätter det. Datorn kommer fyllas med massa, massa bilder! Jag jublar!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, det var sannerligen en vacker kväll! :)

2010-09-02 @ 21:32:34
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0