snow

Karolina 17 år!

Jag känner mig helt slut. Mitt liv tar kol på mig! Då är det inte bra. Jag känner mig så jäkla stressad. Jag vill hinna med allt. Och även om det är omöjligt så försöker jag gång på gång. Jag måste vila i helgen. Bara chilla och försöka beta av lite arbeten så jag kan njuta sen av resan. Städa mitt rum så det är fint när jag kommer hem. Tvätta sommarkläderna jag ska ha med mig. Ja, fixa, du vet!

Man hinner iallafall med mycket när man kör livet på högvarv. Igårkväll firade jag, Josse och Annie Karolinas 17 års dag med pyjamasparty. Det blev pannkakastårta, Idol och Sing Star! Nej nu bloggis, nu ska jag vila.


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, vad mysigt det ser ut! :)

2010-09-23 @ 20:00:09
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0