snow

Kreta 2002



Så här såg det ut sist jag var på Kreta. En 9 årig Annie med volangbikini, chokladrester från den goda glasstruten, en magtröja för att skydda mina små, brända axlar och en färgglad paraplydrink i handen. Inte helt fel. Det var 35 grader i skuggan och i poolen bottnade jag knappt. Jag var med i Fidoklubben där vi hade skattjakt och fick fina tröjor och solhattar. Vi spelade kort, åt jordnötter, var mer i poolen än på land, hängde på stranden och åt greksisk mat (bortsett från mig då. Jag föredrog spagetti & köttfärs dygnet runt och hade inga som helst problem med att leva på det i 7 dagar..) Pappa fyllde år och mina kusiner hade slumpvist också bokat en resa till Kreta under den här veckan, bara några hotell från oss. Det var en fin semester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0