snow

Dagens bildskörd

Jag var för en stund sedan ute på en långpromenad, med Adam och Cindy. Vi gick i skogen och sen ner till havet. Superskönt och Cindy fick springa lös, så ingen var gladare än hon!


Ser ni att jag klippt mig? På den här bilden ser man slingorna också! Katshing!

Nu har jag precis laddat över massa bilder från mobilen. Alla från 2010 så jag har ett par stycken att välja mellan nu om man säger så. Men jag tänkte visa de absolut aktuellaste! Vad sägs om det? Alltså dagens bildskörd. På en inte allt för intressant lektion lockade kameran mer för mig, Annie Bä (finns många smeknamn vid det här laget) och Karolina. Fotograf: jag Modell: Annie & Karolina.




Ha det bäst bloggis!

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Haha, jag tycker absolut inte om Alice!!



Du, när jag åker bussen på morgonrna så är det en tjej som är jättelik någon av din kompis hon ser ut som hon på sista bilden längst till höger :) Men jag vet inte om det är hon. Hon kolla mycket på mig ;) Haha! Pusssss på dig! <3

2010-09-29 @ 20:59:02
URL: http://baraebbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0