snow

Medeltiden


LÅNAD

Hej bloggis! Alltså på svenskan skriver vi om medeltiden. Jag älskar verkligen att skriva. Det är så roligt att uttrycka sig i skrift tycker jag. Men på riktigt. Det här är så sjukt tråkigt. Jag hatar svenska numera. Och jag kan inte trösta mig med att det snart är slut. För så som jag har förstått det handlar hela Svenska B om en sak: litteraturhistoria. Det betyder: den här skiten i två år till. Men jippi! Haha, Så, nu har jag fått sagt det. Jag har det bra annars, sitter och lyssnar på döbra musik och bloggar. Kan det bli mycket bättre?!


Kommentarer
Postat av: Lotti

Vi i skepparkroken önskar er en trevlig resa. Hälsa övriga familjen. Kram

2010-09-29 @ 15:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0