snow

Varje kväll, året om!





Alltså, vad ska jag säga? Sandstranden vid havet är en fantastisk plats. Jag hade kunnat sitta på strandkanten och kollat på hur stranden och solen kompleterar varandra i dygn. Jag gillar speciellt solnedgången. Den är så makalöst vacker. Den brand-, intensivt gula färgen som sprider sig på himmlen och solens strålar som speglar sig i havet. Samtidigt hör man vågornas lugnande kluckande ljud. Det kallar jag fridfullt! Stranden är den perfekta platsen helt enkelt! Allt blir lite mysigare, lite roligare och lite finare om man befinner sig på denna plats. Tänk dig, denna utsikt har vi tillgång till varje kväll, alla kvällar, året om!


Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Åhhh vilka fina bilder! Önskade också att vi hade en sån fin stand, vilken tid går du ner till havet för att fotta så fina bilder? :)

2010-09-04 @ 19:04:44
URL: http://baraebbis.blogg.se/
Postat av: Flun

Fantastiska bilder flun. Måste säga det. Så stolt över dig!

2010-09-04 @ 19:21:18
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: Taylor Lautner

You're a great photographer, I think I'm falling in love...

2010-09-04 @ 23:55:45
Postat av: *

Fina bilder Annie!

2010-09-05 @ 12:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0