snow

Äcklig Dum Hjärndöd



Min mobil är sönder - IGEN!
Nu gäller inte garantin längre så nu får det bli en ny. För vill inte slösa massa pengar på denna skrutthög. Just nu har jag två andra att välja mellan. Antingen min gamla mobil. Den första Nokian med färgskärm (nu snackar vi old) eller Adams gamla Sony Ericson. Just nu kör jag på Adams. Varje gång jag får ett sms spelas Liverpool-låten. When you walk, through a storm... Vilket känns sådär lagom trevligt. Men för fan, jag älskar ju Liverpool. Att deras låt spelas i 3 minuter, istället för *klick* eller piiip* känns otroligt, ooootroligt uppiggande och inte alls störigt. Fast nu ska jag hålla in #-knappen i några sekunder. Min hjärna känner för att lyssa på tystnaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0