snow

Det som poppar upp

Inlägget om fiskminne känns rätt flummigt nu när jag läser det. Jag var rätt stressad och trött igår när jag skrev det så kan väl ha berott på det... Alltså just nu känner jag inte ett dugg för att blogga. Jag kan inte komma på något att skriva. Men okej. Jag kan berätta om några saker som poppar upp i huvudet medans jag sitter här. 

1. Jo, jag skulle vilja beställa från den här hemsidan. La Redoute heter den - Mode På Franska är deras signatur. Men jag har ingen aning om deras storlekar. Är det någon i denna vida värld som vet?? Det är dessa plaggen jag är sugen på att klicka hem. 



2. Jo och sen kan jag berätta att jag har jättemycket att plugga. 

3. Och tillsist avslutar vi detta mega-bra-skrivet inlägg med att säga att jag känner mig snygg idag! Yey! Och brun. Tog brun utan sol igår. Och jag gillar det för jag känner mig alltid så fräsch dagen efter. Så. Nu har jag fått sagt allt jag vill. Hoppas du mår fint min fina Bloggis! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0