snow

Fiskminne



Jag loggar in här och ser att jag fått en ny kommentar (ja, jag blir skitglad för varje kommentar jag får).
Men till min stora besvikelse är den från ingen annan än ..... *trummvirvel*.... mig själv. Så Maja, du får checka in inlägget du skrev i, för där har jag svarat dig!

Fickminne är inget att leka med. Vad var det jag gjorde häromveckan som också bara var så där typiskt korttidsminnesförlustiga personer? Hm.. Jag minns inte. (Haha). Men det är väl störigt när man kommer på en sak man ska hämta i ett rum. Och sen när man kommer till detta rum så har man redan glömt vad det var man som man skulle hämta och då får man gå tillbaka igen. Och sen när man kommer tillbaka till den plats man var på från början, ja DÅ kommer man på vad det nu var man behövde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0