snow

Härliga tider!



WOW, vad solen strålar!
Jag är så taggad på sommar nu! Det kan vara på dagen två månader till sommarlov idag. Åtta veckor, det är ingenting! Jag sitter här och kollar på Allsång På Skansen. Det får en att verkligen, veeeerkligen längta till sommaren. Jag älskar Eldkvarns Kärlekens Tunga. Nu när jag tänker efter var jag i publiken när de uppträdde med den låten. Men inte gillade jag den då inte. Typiskt va? Haha. September gör den möjligtvis ännu bättre! Jag ska sätta igång den nu... SÅ. Nu taggar vi! Och jag är så glad att det är vår nu! Och veta att det bara blir varmare och varmare för varje dag får mig att le! Snart är Sverige som bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0