snow

Jag pallar inte..

.. att jag gick på Ebbas skämt idag. Hon smsade mig och berättade att hon pratat med en skitsnygg kille och att hon var jättelycklig över detta. Just när jag läser smset sitter jag i matsalen med min klass och första-april-skämt är samtalsämnet. Ändå, på något jäkla vis, går jag på Ebbas alldeles överglada sms med alldeles för många smilisar. Jag blir ivrig, läser upp smset för några som sitter runt mig och smsar sedan tillbaka att jag ringer henne när jag kommer hem. Hur kan jag vara så lättlurad? Allt var ju så uppenbart.. Men 1-0 till dig Ebba. Men jag har faktiskt också lurats idag. Saken är bara den att jag inte berättat för dem jag lurat att de är lurade. Hm, jag får väl kanske göra det, innan jag lägger mig på soffan och har fredagsmys. Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Hahah! Det var gulligt att du gick på det! :D Puss

2011-04-02 @ 10:19:30
URL: http://baraebbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0