snow

KRIG om kläder!



Godmorgon!
Det är torsdag och därmed bara två dagar kvar till påsklovet. Eller är det någon som har lov efter påsk. Alltså om en vecka? Iallafall. Jag ska hoppa ur pyjamasen och sen ska jag bege mig till stan. Jag ska se om jag kan få tag på något fint från H&M:s nya kollektion som släpps idag! Det verkar vara rätt mycket hysteri kring den så jag antar att det kan bli svårt. Men jag gör ett tappert försök! Hehe. Sen ska jag till skolan. Tre timmar idag! - Lyx! Men först: Fight på stan! Berättar sen om jag lyckats få tag i något!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vet du hur det är att dömas och sitta i fängelse? Vet du vad ett frihetsberövande innebär? Det gjorde inte jag heller. Inte innan jag själv dömdes till 1 år och 2 månaders fängelse och placerades på Sveriges största säkerhetsklassfängelse för Kvinnor. Läs min blogg där jag skriver om domar, Hinseberg, Kriminalvården och brott. Kommentera gärna!

2011-04-14 @ 09:25:09
URL: http://tiohundraarton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0