snow

Strålande sol i Malmö



Jag har idag testat alla jeansshorts som finns i Malmö Stad. Och jag vet i tusan om det är fel på mig eller på jeansen längre. Men jag känner mig alltså så tråkig i provrummen. Det är ungefär samma effekt som när man sätter sig i frisörstolen. Det spelar ingen roll hur mycket snygg-dag man än har för man blir alltid lika ful där. Speglen är upptryckt i ansiktet på en och ljuset som faller helt fel. Om jag någon gång ska starta en affär då ska jag ta mig tusan göra provrummen riktigt genomtänkta! Så är det. En sak som var mycket, benämning på mycket, underbar var det alldeles makalösa försommarvädret! Säkert en 18-20 grader och strålande sol hela, långa dagen! 


Mitt sällskap köpte vars ett par coola solglasögon. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0