snow

Nattbloggning



GODKVÄLL! Sommarvädret fortsätter. Jag blir fortfarande lika förvirrad av att det bara är påsklov och inte sommarlov. Får lite ont i magen när jag tänker på alla prov som är kvar innan sommaren. Men okej. PUH (måste ta några djupa andetag). Idag har jag och Marcus varit en sväng på Väla. Jag fick bytt mitt fina armband, som var sönder, som jag fick av honom i födelsedagspresent. Och ikväll har jag firat påsken med familjen. Vi åt ute på restaurang. Mysigt! Uteserveringarna i stan hade öppnat och var fullsatta, så härligt att se. Nu är klockan snart halv tolv och jag tror jag ska gå och lägga mig. Det är ju en dag imorgon också. Hihi. Sov sött Bloggis. Gillar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0