snow

Ny frisyr och våfflor!

Goddag! Det är onsdag men det känns som måndag. Beror väl på att jag var på Tåssjö måndag-tisdag. Men det är rätt härligt att veta att det bara är två dagar kvar tills helgen är här! På tal om något helt annat så har jag velat ha tre små flätor på sidan av huvudet (vid örat) väldigt länge. Men jag har aldrig riktigt lyckats göra dem bra. Men igår sa det PANG och jag överraskade mig själv! Tack för det Annie!



Efter skolan idag åkte jag till stan med Josefine. Vi kikade på jeansshorts och jag köpte flät-gummiband. Du vet sådana man har istället för tråkiga, vanliga gummiband till dessa, små flätor. Sedan åkte vi hem till mig och bakade våfflor! Det var bra länge sen jag åt det sist! Nu sitter jag och taggar för gymmet. Jag har fått hoppa träningen i några veckor eftersom jag varit förkyld så nu är jag riktigt laddad för att svettas och ta i!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0