snow

Nya solisar!



Godkväll Bloggis! Jag tänkte visa mina nya solisar som jag köpt på mig. Jag har tröttnar på mina piloter och kände för något tuffare. Problemet är bara att jag inte har tillräckligt mycket näsben som behövs för att bära glasögon. Glasögonen får inte något stöd av näsan. Ja, himla jobbigt jag har det, får försöka tänka positivt. De kommer föresten från Åhlens och får följa med på utflykten imorgon. Det får kameran också göra. Nu ska jag försöka må lite bättre. Har mått jättekonstigt hela dagen. Känt mig supertrött. Trots att jag sovit så mycket hela helgen! Det kan vara pollen som spökar. 



Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har också köpt sådana, nästan precis sådana fast det står på mina att det är ray bans. Men det är kopior skulle jag tro.. kostade si så där 30 svenska kronor. ;)



Men Annie, det är ju för att du slappnar av efter skolan, då blir man trött. :)

2011-04-18 @ 06:03:51
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Snygga glajjer!

2011-04-24 @ 09:53:38
URL: http://sandraevaldsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0