snow

Projektmässa



Jag har varit vän med tiden idag!
Sen har jag tränat inför milen genom att springa på skogsslingan (skogen är full av vitsippor! så himla vackert). Jag har även varit på en projektmässa där treorna presenterade sina projektarbeten. Någon hade varit i Guatemala i 10 dagar och varit på en skola där, någon hade gjort hudvårdsprodukter och en annan hade byggt en stuga. Och nu har jag lite smått panik! Vad ska jag ha som projekt? Det ska ha något med friskvård att göra. Och jag skulle gärna vilja trycka in något som har med fotografi. Men det känns svårt. Har du inspiration eller förslag som ligger på lager så dela gärna med dig! Det skulle jag verkligen uppskatta!

Kommentarer
Postat av: Malin

Fy vad fint att springa där! :)

Svar: Och jag saknar DIG Annie!! Vi får ses snart tycker jag. Borde inte vara så svårt. Vad hände med vår heliga måndag? Den var ju helig... :/

2011-04-28 @ 22:27:23
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0