snow

Racerfart

Alltså jag och tiden brukar gå rätt bra ihop. Men idag alltså, vad hände? Jag har som sagt min gamla, hederliga Nokia 3510i och använder för tillfället den som väckarklocka. Jag har inte tagit mig tid att inspektera vart det står snooze och vart det står stäng larmet. Så imorse vaknat jag till av att klockan pep. Tryckte på någon knapp och den blev tyst. Skönt. Kunde sova igen. Zzzzzz. Sov och sov och sov. Skönt! Sen vaknade jag. Solen sken och jag var pigg - VAD ÄR KLOCKAN??? Sätter igång mobilen. 8.33. FAN! Skolan började för 20 minuter sen! Hoppade ur sängen, klädde på mig, slängde i mig några mackor och cyklade i racerfart till skolan. 8.57 var jag på skolan. Inte illa pinkat



Sen skola hela dagen, historieprov, sol, trevligt och spagetti och köttfärssås. Jag och Maja bestämde att vi skulle träna halv sex. Sen gick jag på stan med mamma. Väldigt trevligt - shoppade för mina födelsedagspengar på Lindex. Väldigt trevligt. Tänkte inte alls på tiden. Tittar sedan på kyrkklockan och SHIET! klockan är kvart över fem. Racerfart (igen) hem, bytade om och sedan var det racerfart till gymmet. Ja, som sagt. Jag och tiden har inte alls varit vänner idag..

Kommentarer
Postat av: Helena

Vilken härlig blogg du har =)

2011-04-28 @ 08:58:33
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0