snow

Shoppa med farmor

Nu sitter jag här på ett fint hotellrum i Stockholm och neeeeeej, det gör jag inte. Varför gick ni inte på mitt skämt? Det var ju det fetaste skämtet man kan tänka sig och jag gjorde ju allt så smidigt och lindade in allt så att ni aaaaldrig skulle ens kunna tänka er tanken att jag lurades. Jaja, jag sitter här vid frukosten. Familjen är på lite olika håll så jag får ha min dator som sällskap. Jag äter vaniljyoghurt och Corn Flakes och dricker världens godaste jucie - passionsjucie!



Vad händer idag då? Här i Ängelholm ska det tydligen bli varmt. Runt 15 grader har det skvallrats om. Vi får väl se.. Jag hade gärna tackat ja till en lite varma dag eftersom jag ska gå på stan med farmor. Det är vår årliga tradition! Jag skulle vilja ha ett par högmidjade jeansshorts. Det får bli jakt på dem idag!


Kommentarer
Postat av: Niklasagathe

Good contents! fors as well as youngsters. Most effective website I have visited so far. Congratulations!!!!!

2011-12-20 @ 08:41:11
URL: http://niklasagathe.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0