snow

Shoppat blusar!

Jajamensan, visst fick jag med mig någonting hem från H&M! Det var nästan ingen där när jag kom dit men vissa plagg försvann i ett svep! Herregud ändå, att kläder kan vara så hajpat! Efter att jag varit på H&M gick jag inom Kappahl. De har en kollektion då och då som de kallar för Vintage Stories och nu var det dags igen. Så därifrån fick en liten rackare följa med mig till skolan, där jag mellanlandade innan jag åkte hem.

Och på tal om skolan. Vet ni vem som var på min skola idag? Jo, självaste drottningen. Vi såg limosinen hon färdades i men av henne fick vi tyvärr ingen syn. Men ballt ändå, drottningen liksom. Det är STORT! Jag kan knappt smälta det. Men vart var vi? Blusarna ja. Här kommer ett gäng bilder. Den rosa kommer från Kappahl och beiga från H&M. Båda kostade 249 kr. Vilken gillar du mest?



Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Gillar båda två!! :D jättefina!!! Nu vill jag också shoppa!!

2011-04-14 @ 17:50:38
URL: http://baraebbis.blogg.se/
Postat av: Hannah

Älskade det från KappAhl! Har kollat in samma ett tag haha, det får nog ta och följa med mig hem imorgon! :)

2011-04-14 @ 18:26:34
URL: http://hannahwagner.blogg.se/
Postat av: Malin

Ååå, vilka fina blusar! :) Nu blev jag lite avis. Bara såååå din stil faktiskt. Saknar er hemma i sverige. Kom på idag att jag kan ju kolla din blogg, av någon konstig anledning har jag inte gjort det. Men nu har jag. :) Puss på dig!

2011-04-17 @ 06:46:53
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0