snow

Tankar en söndagsmorgon



GODMORGON!
Mår ni bra?? Alltså jag sov lika länge idag. Är jag sjuk eller vad är det som händer? Halv elva liksom. Men okej. Idag ska jag ta dagen som den kommer. Det får nog bli till att städa, igen, på rummet ser jag. Jag har redan hunnit stöka till det. Sen ska jag byta från pyjamas till vanliga kläder innan klockan är två. För jag kan inte köra fullkomlig repris på gårdagen. Jag ska föresten tagga Malmö också. Jag ryker dit imorgon. Jag ska gå på jakt. Vita byxor och jeansshorts. Såg i tidningen att det ska bli kanonväder imorgon. Sol och 15 grader. Mysigt! Nej nu ska jag försöka göra detta till världens bästa söndag! Hoppas du får en fin dag Bloggis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0