snow

Tillbaka!



Hallå Bloggis!
Nu är jag tillbaka. Vad kul det är att logga in här på bloggen och se att ni gillar min nya header. Den lilla bilden brevid är alldeles för vit ser jag. Den passar inte alls in i den rosa-aktiga headern. Men det fixar jag. Men inte nu. För jag är så jädrans trött efter lägret. Det har gått i ett. Igår hade vi olika aktiviteter från morgon tlill kväll. Vi hade tipspromenad, utomhuslekar, var ute och gick, lärde oss göra olika sorters knutar, hade en timmes matte och hade en lång, härlig massagestund på kvällen. Vi släckte ner hela huset, tände massa ljus, gjorde borden till massagebänkar, åt god frukt och avslutade kvällen med att spela Med Andra Ord. Det kallar jag friskvård!

Kommentarer
Postat av: Malin

Oooh, vad härligt det låter! :D

2011-04-05 @ 17:39:29
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0