snow

Tjejkväll på stan

Goddag torsdag! Det är en glad sådan i min hjärna! Fast att jag varit i skolan flera timmar extra så har jag en härlig känsla idag - så gött! Jag gjorde prov imorse som legat mig i hälarna - jag var sjuk förra veckan när klassen gjorde provet. Jag gillar inte att ligga back så det var skönt att få det gjort. Nu kan jag pusta ut! 



Ikväll arangerar Ängelholm någon form av gå-på-stan-alla-tjejer-och-få-lite-rabatt-kväll. Det anordnades vid några tillfällen förra året också men jag har aldrig gått på det. Men ikväll tänkte jag köra på en premiär av detta! Jag tror det kan vara ett härligt sätt att avsluta torsdagen på. Och Bloggis, du har väl inte missat vilket program som kickar igång ikväll? Du Är Vad Du Äter. Gud nåde den som missar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0