snow

Tummen upp för...

..spontana joggingrunder.



Verkligen, verkligen skitgött att bara göra och inte tänka, grubbla och tillsist ha funderat så länge att man skiter i det. Nu kommer precis-varit-ute-och-sprungit-känslan bubbla i min kropp hela kvällen! Alltså träning, det är så härligt! Hur kan man vara utan det? Den frågan har jag ställt mig många gånger men jag kommer aldrig fram till något svar. Nu ska jag slänga mig på soffan, ha fredagsmys med familjen och äta något riktigt smarrigt! Vad sägs som toblerone, saltlaktris och ett stort glas vatten med isbitar i? Det här är livet!

Kommentarer
Postat av: kattis

Håller verkligen med, så himla skönt efter man tränat! :-)

2011-04-08 @ 22:29:18
URL: http://princezna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0