snow

Ullared!



Hejsan hoppsan mina små kycklingar!
Glad Påsk på er! Hoppas ni njuter till tusen av detta härliga väder! Jag har njutit på mitt alldeles lilla egna sätt idag. Kan du gissa hur? Jo, av rubriken och bilden att tyda har jag sprungit runder på Gekås. Jag, mamma, Adam och campinggästerna var där och fyndade. Himla skoj! Nu är jag trött som en pannkaka men har energi till att packa upp allt vi handlat! Det är ju halva nöjet! Min energi ska räcka till att gå upp till stan också. Påskafton firas ju med högtryck, sol och blommande japanska körsbärsträd! De blommorna är de vackraste som finns om man frågar mig! Men det i ett annat inlägg. Och mina Ullareds-fynd kommer också upp här sen. (Nu retas jag sånt igen. Bara för att ha er kvar på tråden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0