snow

Smycken - Ringar

Wiiie, det är fredag! Det blir jag glad över! Känslan man har i magen på fredagen är himla härlig! Igår när jag var på "tjejkväll" på stan, med Lina, kikade jag på fina Spinning-ringar. Jag har redan flera stycken som jag köpt för några år sedan. Jag gillar alla men de är väldigt söta, hjärtiga och rosa. Jag skulle vilja ha någon som var lite större och tuffare. Och självklart hittade jag ett par skitsnygga som jag nu går och drömmer om. Syftet med Spinning är att man ska kunna ha olika kombinationer! - Vilket jag såklart faller pladask för. Haha. Så om man vill ha något gulligt och enkelt ena dagen för att nästan vara lite mer sugen på något tuffare så kan man ha det.


Mina ringar. Det var inte helt lätt att få till en bra bild..

En bild från katalogen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0