snow

Valborgsmässoafton

Godmorgon! Ögonen kliar och svider - allt är som vanligt då med andra ord. Pollenprognosen för björk är HÖG just nu och det har jag märkt av hela veckan. Usch, man ser ju knappt vart man går bara för att ögonen rinner så mycket. Men förutom det lilla bekymret är allt bra med mig. Sitter här i uterummet och tittar på när mamma och pappa arbetar i trädgården. Rätt mysigt! Flaggan är uppe, träden börjar bli gröna och solen skiner!



Jag ska alldeles strax sätta igång Spotify och verkligen, veeeerkligen utnyttja de sista gratistimmarna. Favoritlåtarna ska spelas om och om igen för imorgon börjar ju de betala för Spotify. Man får bara spela 10 timmar i månaden och en låt får man max lyssna på 5 gånger. Ja, ni har säkert redan hört det där. Men ändå, tråkigt! Om jag hade en mobil med spotify-funktion så skulle jag lätt köpt premium. Men min Nokia 3510i har, tyävrr, inte utvecklat den tjänsten. Dåligt alltså, riktigt dåligt!

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Ja vad roligt! Vi får ses snart och fotta mycket! :D :D Pusss

2011-04-30 @ 14:52:11
URL: http://baraebbis.blogg.se/
Postat av: Malin

Sv: Haha! Du är för söt! :D Haha, vad bra då är det någon som vill se. Det har varit lite tyst nämligen. :P

2011-04-30 @ 15:42:34
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0