snow

Vi snackar solbränna!

Jag har solat hela dagen. Typ. Fast Marcus kom sen hit och gjorde så att jag inte kunde sola mer. Men när han såg mig kände han knappt igen mig. Kan du gissa varför? Klart du kan! Jag är ju svart. En dag i solen räcker för att jag ska bli en riktig pepparkaka. När mamma kom hem från jobbet stärktes beviset på mina miljontals pigment. Hon blev nämligen chockad när hon såg mig och undrade vem jag var.
- Men mamma det är ju jag. Din dotter. Annie.
- Vem är du? sa mamma misstänktsamt.
- Men ser du inte mamma? Det är ju jag! Jag har solat hela dagen. Och vårsolen tar ju jättebra. Det har du ju själv sagt.
- Var är min riktiga Annie? fråga mamma med gråten i halsen.
- Men sluta nu mamma. Det är ju jag, fast väldigt många nyanser brunare.

Ja, det är så läget ligger till.


Kommentarer
Postat av: karro

hahaha, pucko!

2011-04-19 @ 20:07:36
URL: http://karolinaae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0