snow

Bildlöst inlägg

Nej, vad hände med foto-Annie? Var har hon tagit vägen? Jag menar, i vanliga fall tar jag kort på ALLT men just nu tar jag inte med kamera någonstans. Ändring på det nu! Fast inte exakt nu för just nu ska jag ut och springa. Det här med att äta hela tiden gör att jag får ont i magen så jag måste sluta med det. Men det är svårt att vara motiverad och rutinerad när det inte existerar några rutiner. Men när skolan börjar då jädra! Men iallafall, lite träning är bra för då kan jag fortsätta äta! Åh, på tal om att äta så har jag köpt hem solchips (verkligen de bästa!!) och jag bara längtar efter att få öppna påsen. Men ska spara den till helgen. Ska föresten fota mina kamelbyxor. Bilder nu på ingång alltså!

Kommentarer
Postat av: kusin vitamin

Älska mig med Annie!

2011-08-10 @ 22:36:24
URL: http://baraebbis.blogg.se/
Postat av: Kusin vitamin

Hahha ojdå! Jag menar att jag älska DIG!!!

Hihihiih

2011-08-10 @ 22:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0