snow

Denna hösten kommer bli så bra!

Jag är glad för jag fick sluta tidigt idag! Klockan FYRA liksom! En hel timme tidigare! Hur bra kan det bli? Nej men faktiskt, min klass är så fin och det är så kul att träffa alla igen. Och en dag som den här, med stekande sol och 20 plusgrader kan man nästan tro att det fortfarande är sommarlov. På hålan åkte vi ner till havet och njöt av vädret. Det gäller att ta vara på dagen! Det kommer bli många långa skoldagar framöver men man väljer vad man gör dem till och jag är peppad för en härlig höst!

Några bilder på min lilla pärla ♥



En vän som alltid lyssnar, alltid håller med, aldrig bråkar och som alltid finns där för en! Älskade Cindy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0