snow

Firar fredag med skoskav



Yey, fredag!
Härliga veckodag och Herre min skapare vad fint väder du valde att ge oss. Regn, regn, regn! Jag som hade gjort mig redo för en tur till stan för att inhandla lite nytt smink. Men just nu öser regner ner så den där stan-planen får nog vänta några timmar. Och tur är kanske det för jag har nämligen världens skoskav idag (anteckna!). Att gå med oingådda (det där ordet finns inte men ni fattar..) skor en heldag på Liseberg är inget jag rekommendrar. Tror knappt jag kommer kunna sätta mina fötter i ett par Converse. Bara tanken att göra det gör liksom ont.. Jaja, världsliga bekymmer. Vad har ni för i er idag? Jag vill, på riktigt, veta! Det är kul att höra!


Kommentarer
Postat av: Malin

Flun då! Ajajajajaj.

Jag ska gå på min första american fotball game!!!! :D :D

2011-08-20 @ 00:53:03
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0