snow

Godmorgon augusti!

odmo

GLAD!
Det är sooool! Egentligen skulle jag jobbat den här veckan men eftersom vädret varit så risigt så länge så fick jag inte mer jobb. Innan var jag lite depp för det, för pengar är alltid fint. Men idag, när jag vaknar upp till strålande sol och faktiskt inte ett enda moln på himlen, känns det heeeelt ok att vara ledig!! Haaa! Så sjukt gött! Ska alldeles strax packa strandväskan och dra till beachen!

Jag var där faktiskt senast igårkväll. Marcus och jag badade. Sen gick vi hem, kollade Mamma Mia och krängde solchips och godis! Riktigt bra slut på juli! Och detta ser ju ut att bli en förträffligt härlig start på augusti! Sommar, vet du vad, jag tror jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0