snow

Halleluja det är sol!



När man vaknar, drar upp persienerna och ser att det är sol, sol, SOL ute så gnuggar man sig en extra gång i ögonen och blinkar till några gånger och kollar sen igen och igen och igen för att se om det är sant.
Men det är sant. Det är sol idag! Förutom att ha njutit av vädret så har jag och pappa kört bil. Eller ja, JAG har kört! Jävlar i det vad jag har kört bil. Bytte ut Valhall Park (väldigt lugnt och enkelt område att köra i) mot snabba läskiga vägar med det som skrämmer mig mest just nu i hela världen. Mötande trafik. Men fast att övningkörandet gick bra och trots det underbara vädret så har jag inte sol i sinnet. Hatar deppdagar. Men hoppas du är på gott humör och mår bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0